onsdag, oktober 11, 2006

Verkligheten överträffar dikten....


För ett par veckor sedan ansträngde jag mig för att tänka i absurda banor och nämna två radikalt olika personer i ett bloginlägg. Det landade i att Adolf Hitler och Mahatma Gandhi fick en relation till varandra.
Av en ren tillfällighet visar det sig att huvudpersonen i gårdagens inlägg, Ronaldinho, tillsammans med en kvinna i dagens tidning bildar ett par (om än ytligt....)för mig ännu mer osannolikt än Gandhi och Hitler!

Döm om min förvåning.....
Jag såg en storbystad skåning....

Efter Brasiliens match i Stockholm, överräckte min stora hjälte, The Marabou Man, denne söte chokladfärgade människa, över sin matchtröja till en bimbo vars största bedrift är att hon haft direktsänd sex i TV!
Carolina Gynning från Big Brother, fångade på något märkligt sätt världsstjärnans uppmärksamhet och fick honom att för en stund blunda för allting annat.

"BigBrotherCarolina från Höllviken charmade Ronaldinho."
Inte ens dom mest perverterade skvallerjournalister från Hänt Extra hade kunnat fantisera ihop en dylik rubrik. Det behövde dom inte heller, för det är juh så....

Att verkligheten överträffar dikten......

6 kommentarer:

Mildamakter sa...

Tänk om hon hade haft vett att hålla munnen stängd... att höra henne prata är som att tugga staniolpapper, man ryser i hela kroppen...

Mats sa...

Nu är du sexistisk.....
Kvinnor har också yttrandefrihet!
;)

Mildamakter sa...

Hmmm, antar att du har en poäng där, men medge att hon har en röst som endast en fiskmås kan gilla.
Hon måste helt enkelt vara en logopeds önskepatient ;o)

Mats sa...

Det är inte enbart hennes röst som har likheter med en fiskmås....en annan kroppsdel hos henne får mig också att associera till fiskmåsar...och då syftar jag inte på hennes njure....

dixi sa...

herr direktör av en cirkus...

Du e bara avundsjuk för att det inte var DU som stod där och fick ta emot hans svettdrypande tröjan, som du sen kunnde ligga och snusa i, som din egen lilla snutte filt ;D

Anonym sa...

Han är "Bonito" hon är "Bonita" , testestoron + östrogen = sant! Vare sig "skånskan" har fiskmåsröst (läs bröst) eller "brassen" har tänder som får en tandläkare att se dollartecken, så ÄR livet "på detta viset"! Tackar än en gång för din dagens som gör att min vardag tar fart på ett mycket trevligt vis!/lena