söndag, augusti 13, 2006

Joseph..vad har du gjort!

Joseph.....Joseph Elanga.... din Kameruanska klumpeduns....jag förlåter dig för att du körde bil utan körkort...att du drack alldeles för mycket champagne på Etagé alldeles för sent är också förlåtet....men att du lämnade Malmö FF och gav plats för Christian Järdler på din vänsterbacksplats kan jag aldrig förlåta. Möjligtvis om du kommer tillbaka igen. Vi stryker ett streck över saken! Det finns säkert en ledig tvåa på Lorensborg, då kan du cykla till Stadion. Regnar det en dag lovar jag att bjuda på Minitaxi... Slår man upp ordet; "Ängslig" i ett uppslagsverk hittar man en bild på denne Järdler.
Det är ok att vara ängslig...inget fel i det...men man FÅR inte vara ängslig om man spelar i Malmö FF.
Han vill inte vara där han är, han vantrivs lika mycket på Malmö Stadion som en Usama Bin Ladin på Guantanamo, ändå dyker han upp på sin vänsterflank...vecka efter vecka...ständigt denne Järdler...

Det finns trevligare sätt att avsluta helgen på än att se dom himmelsblå spela oavgjort mot Elfsborg, ELFSBORG...som kommer från en stad som är mest känt för sitt Ellos....en postorderkatalog.... Malmö FF är NK...eller HansaCompagniet!
Elfsborg är en sketen postorderkatalog....dom har en lagkapten vars största hobby är att missbruka tacos!
För att travestera Torssons gamla hit så säger jag bara...
"Det spelades bättre boll på Bosse Larssons tid.."

Nu skall jag gå och lägga mig....men först skall jag lyssna på lite musik...Joseph...vad gör du?

Inga kommentarer: