söndag, oktober 05, 2008

Prussiluskan på crack.....


Finner inga ord för det jag tänker, tappade tråden fullständigt. Blev så fascinerad när jag såg bilden att jag totalt tappade greppet om både saga och verklighet. Tanten på bilden heter Anna Piaggi och är skribent på den välrenomerade modetidningen Vogue. Alltså expert vad som är "hot or not". Så här ser hon ut när hon gjort sig extra fin.
Hade Prussiluskan i Pippi Långstrump gått på crack hade hon förmodligen sett ut så där. Trots de 3000 klänningarna i garderoben lyckades Anna Piaggi inte få till det bättre.

Sensmoral:

"Dont´do drugs...."

5 kommentarer:

Anonym sa...

på tal om drugs....såg en lastbil med dekalen
WHY DRINK AND DRIVE WHEN YOU CAN SMOKE AND FLY....
hrmpf.....
Önskar dig en super bra dag....
Kram

Anonym sa...

Liknar Tage Tosa, in memory...
Men sticka ut hakan är bra, sen fick tanten en massa uppmärksamhet juh´! Länge leve olikheterna! Kram!/Lena

Mats sa...

Anita, han hette ANITA....det var han själv noga med att påtala i alla fall. Även om den grova skäggstuben skvallrade om att han förmodligen var en Tage och inte en Anita.

/ Mats

BellLL sa...

Men jaaa.... jag blir helt nostalgisk.... Tage/Anita....ännu något/någon som jag tydligen förträngt.

Får ju inte glömma "Dinge David" i sammanhanget ..... och hans ständigt medhavda pappershögar..... minns inte vad det var för papper.

BellaLL sa...

Kan numera tydligen inte ens stava till mitt eget namn... hm.. Kan man kanske skylla på nyinförskaffad laptop med något annorlunda tangentbord än det förra. Ja, det lät något det... naturligtvis sitter bokstäverna på samma ställe som det förra... men tangentbordet är större... bredare...

Bella ska det naturligtvis vara.